Odgovorimo popularnom FAQ o Dropshippingu : Koliko sredstava trebam za pokretanje Dropshipping posla?
Tehnički gledano, ti limenka započnite dropshipping za 0,00 dolara. Uz pravu kombinaciju besplatnih proba i početnih planova - i spremnost da se okrene u drugu stranu i nadati se najboljem što se tiče kvalitete vaših proizvoda - 45 minuta slobodnog vremena sve je što stoji između vas i prodavaonice dropskih brodova.
Ali, posuditi iz Velike knjige engleskih izraza: Samo zato što možete, ne znači da biste trebali.
Ovaj će post razbiti nezaobilazne troškove koje će svaka (legitimna) trgovina dropskim brodovima trebati apsorbirati da bi krenula s tla. Pročitajte do kraja i imat ćete detaljan popis troškova pokretanja, kao i uvide poduzetnika iz Dropshippinga koji vam mogu reći što možete očekivati.
Sadržaj posta
OPTAD-3
- Koliko košta pokretanje internetske tvrtke?
- Troškovi pokretanja Dropshipping posla
- Troškovi isporuke
- Troškovi poboljšanja startup trgovine
- Marketinški troškovi - Biggie
- Zaključci o početnim troškovima
- Želite saznati više?

Nemojte čekati da to učini netko drugi. Zaposlite se i počnite pozivati snimke.
Započnite besplatnoKoliko košta pokretanje internetske tvrtke?
Nema sumnje, internetske trgovine jesuspustio prepreku za ulaz u pokretanje posla . Možete se priključiti dobavljačima iz cijelog svijeta i prodavati njihove proizvode, a da nikada ne držite zalihe. To je sjajna postavka.
Zapravo toliko strašno da se ljudi mogu zanijeti sanjajući o šestoznamenkastom poslu koji ne zahtijeva nikakva ulaganja.
Stvar je u tome što pokretanje uspješnog posla nikada nije bilo besplatno, a to je i dalje slučaj. Čak i sa dropshippingom.
Što je Dropshipping?Dropshipping je poslovni model za e-trgovinu koji poduzetnicima omogućuje da vode internetsku trgovinu i prodaju proizvode bez da unaprijed kupuju zalihe. Tek nakon što izvršite prodaju, plaćate dobavljaču koji potom proizvode šalje izravno vašem kupcu. Tržište poput Oberla možete koristiti za povezivanje vaše trgovine s tisućama dobavljača i proizvoda. |
Ne trebate dobiti drugu hipoteku, ali morat ćete uložiti nešto novca u svoj dropshipping posao prije nego što vam dropshipping posao stavi novac u džep.
Dropšiper kutakČujmo o troškovima pokretanja posla od Paula Leeja, čovjeka koji stoji iza Husky Brada : što znači provjeriti se |
Troškovi pokretanja Dropshipping posla
U redu, najgolija verzija prodavaonice Dropshippinga uključivala bi:
što znače emojiji za ruž na snapchatu
- Pretplata na Shopify
- Pretplata na Oberlo
Idemo sa Shopifyom jer je to najpopularnija platforma za e-trgovinu. I idemo s Oberlom, jer jeste li vidjeli URL ovog bloga?
Dobre vijesti! Shopify ima besplatnu 14-dnevno suđenje ! Nakon toga koštat će 29 dolara mjesečno, ali barem se možete besplatno motati. Dakle, Shopify pokriva pohraniti dio jednadžbe. Sada za Dropshipping dio.
Oberlo ima zauvijek besplatnu opciju. S njim nećete moći skalirati - postoji kapa od 500 proizvoda. Na kraju ćete vjerojatno morati nadograditi na osnovni paket po cijeni od 29,90 USD. Ali možete se barem namjestiti prije nego što prevalite kreditnu karticu.
Ako ste ozbiljni u vezi s dropshippingom, postoji još jedna stvar koju morate kupiti: a domena . Jednostavno možete kupiti nova domena putem Shopifya - pitati će vas o tome tijekom vašeg probnog razdoblja - i to će biti godišnja uplata od 14 USD.
U redu, pa ako to učinite jeftino i prljavo, troškovi pokretanja vaše trgovine izgledat će ovako:
Zatim, uz malo podmetanja, gledamo:
Tada bismo svaki mjesec nakon toga gledali 58,90 dolara - ponavljajući troškovi Shopify i Oberlo, umanjeni za domenu od 14 dolara.
Dropšiper kutakZastanimo na ovom času matematike da bismo čuli Tima Vangnessa, Dropshipping Gurua i tvorca ovoga Dropshipping YouTube kanal : |
Biste li uživali u svim ovim proračunskim smjernicama za drophipping u video obliku visoke definicije? Da? Zatim kliknite ovdje reprodukciju (i lajkajte i pretplatite se na još sjajnih video sadržaja!):
Troškovi isporuke
Ovo je dio 'jedite svoje povrće' u pokretanju prodavaonice dropskih brodova: Baš kao što vas nitko neće prisilno hraniti dnevnom dozom povrća, nitko vas neće prisiliti da svoje dropshipping proizvode naručite za sebe.
Ali svejedno biste to trebali učiniti.
Nevjerojatna stvar kod dropshippinga je ta što nikada ne rukujete proizvodima koje prodajete. Iako bi ovo moglo riješiti jedan od najvećih izazova trgovine - imati cool proizvoda za prodaju - uvodi novi skup razmatranja. Naime, ne kontrolirate kvalitetu proizvoda, pravodobnost isporuke ili izgled ambalaže.
Zato preporučujemo da odvojite malo vremena (i novca) za naručite proizvode koje ćete prodavati u vašoj trgovini.
To vam daje priliku da istražite dobavljače. Na primjer, nakon što izvršite narudžbu, možete se nadovezati i pitati: 'Kada mogu očekivati da moja narudžba stigne?' A kad stigne, ispunjava li vaša očekivanja? Je li na bilo koji način neispravan? Bi vas želite ga kupiti?
Jednom kad imate svoje proizvode pri ruci, možete ih koristiti za stvaranje interesa za vašu trgovinu. Pokažite ih. Fotografirajte ljude koji ih drže. Pitajte svoje prijatelje što misle (i koliko bi platili).
U redu, pa koliko će vas koštati jedenje povrća s dropsom? Pa, ne trebate kupiti svaku varijaciju svakog proizvoda. Ako prodajete žute, crvene i plave haljine od istog dobavljača, vjerojatno ste u redu samo naručivanjem jedne boje. Ali svakako je dobra ideja naručiti barem jedan artikl od svakog dobavljača čije proizvode planirate ponuditi u svojoj trgovini.
Recimo da će ovo koštati, oh, 75 dolara.
To je uglavnom predujam, pa ako ga dodamo gore spomenutim troškovima infrastrukture trgovine, naša poslovna bilanca padajućih brodova izgleda ovako:
Zasad možemo očekivati da ćemo do kraja prvog mjeseca platiti oko 150 USD.
Dropšiper kutakTim Kock ima veliko iskustvo u padanju brodova i ima to reći o testnim narudžbama : zašto ne bih mogao označiti proizvode na instagramu „Kada vodite brodski prijevoz, nećete rukovati zalihama - dobavljači će vaše proizvode slati izravno na kućni prag. Imajući to na umu, uvijek je dobra ideja poslati testnu narudžbu za proizvode koje razmišljate o prodaji. To će vam omogućiti da prođete kroz cijeli postupak kupnje, baš kao što će to učiniti i vaši kupci kad naruče. Moći ćete pregledati kvalitetu proizvoda, vrijeme otpreme i standarde te sami napraviti personalizirane slike proizvoda - stvarno vam pomaže da svoju trgovinu podignete na višu razinu. ' |
Troškovi poboljšanja startup trgovine
U redu, tih 72,90 dolara koje ste potrošili na svojoj web stranici dolazite samo do sada. Možda ćete trebati instalirati aplikacije da biste dobili sve funkcije koje želite. Na primjer, Shopify i Oberlo nemaju zadani način na koji možete ponuditi popuste za skupne kupnje. Postoje zaobilazna rješenja, naravno. Možete ponuditi 'proizvod' koji je zapravo pet predmeta povezanih u jedan, a zatim prodati taj kvintet po cijeni nižoj od kupnje pet pojedinačnih predmeta.
Ali ne želite graditi svoje poslovanje na zaobilaznim rješenjima. Želite da vaša trgovina bude jednostavna za navigaciju za vaše kupce i laka za upravljanje za vas.
youtube kako napraviti kanal
A ponekad je najbolje rješenje ponirati i instalirajte Shopify aplikacije .
The Shopify App Store prepun je aplikacija za rješavanje gotovo svakog podešavanja, poboljšanja ili nadogradnje koje možete zamisliti. Pogledajmo nekoliko uobičajenih značajki koje vlasnici trgovina žele, kao i mali uzorak aplikacija koje to mogu ostvariti.
Unakrsna prodaja i nadogradnja
- Unakrsna prodaja (19,99 USD mjesečno)
- Pretvori u košaricu (19 USD mjesečno)
- Smjelo Upsell (9,99 USD mjesečno)
Skupne cijene
- Popust cijene (19,99 USD do 89,99 USD mjesečno, ali vjerojatno 19,99 USD)
- Prekidi u količini (16,99 USD mjesečno)
- Skupni popusti i zakazana prodaja (18,95 USD mjesečno)
Izlaz s namjerom
- Wheelio (14,92 USD mjesečno)
- Spin-a-Sale (9,99 USD mjesečno)
- Zatvorite skočne prozore s namjerom i glasnikom (29,00 USD mjesečno)
Nemate potreba bilo što od ove stvari, ali recimo da zaista želite omogućiti kupcima popust ako kupe 10 proizvoda, a ne samo jedan. Čini se da će aplikacija za skupne cijene koštati oko 20 američkih dolara mjesečno, pa ćemo se pridržavati naših početnih troškova.
Sada smo na oko 170 USD nakon prva četiri do šest tjedana.
Marketinški troškovi - Biggie
Sve što smo do sada pogledali ima određenu cijenu. Marketing ne.
Nemoguće je reći koliko novca trebate potrošiti na marketing. Postoje, međutim, neke pretpostavke pomoću kojih možemo dobiti procjenu.
Prosječno globalna stopa pretvorbe u e-trgovini iznosi između 2 i 3 posto. To će se razlikovati ovisno o niši i zemlji, ali pustimo to samo da kažemo da je stopa konverzije 2,5 posto. To znači da ako u svoju trgovinu povedete 200 ljudi, možete očekivati da će njih pet nešto kupiti. U redu, i kako odvesti 200 ljudi u našu trgovinu? Marketing .
Trenutno je najveći marketinški kanal za drophipere Facebook, pa pogledajmo kako privlači 200 posjetitelja vaše trgovine s Facebooka. WordStream prosječnu stopu klikanja (CTR) za Facebook oglase određuje na 0,9%. Pretpostavimo da su vaši oglasi dobri i da imate 1,0% CTR.
U redu, da biste priveli 200 ljudi u svoju trgovinu, vaš će vam oglas trebati da dosegnete 20 000 ljudi. Cijena za 20.000 pojavljivanja ovisit će o tome koga ciljate: dosezanje američkih korisnika Facebooka koštat će više od dosezanja Singapurskih Facebook korisnika.
Prema davatelju marketinškog softvera AdStage , prosječna cijena po tisuću pojavljivanja (CPM) iznosila je 12,45 USD u Q4 2017. Nazovimo to čistih 12,50 USD. Sada imamo jednadžbu za rad:
(20.000 / 1.000) * 12,50 = 250 USD
Gledajući ove prosjeke, dosežemo 250 USD troškova oglašavanja na Facebooku kako bismo generirali pet prodaja na Facebooku.
Postoje naravno poluge koje možete povući da biste manipulirali tim brojevima i povećali svoju dobit. Prvo i najvažnije, napravite sjajne oglase. Što su vaši oglasi bolji, to će ih korisnici češće kliknuti, niža je cijena po kliku (CPC). Ako želite napraviti domaću zadaću o izradi oglasa s velikim utjecajem, mi pokrio . Također možete ciljati zemlje s nižim stopama CPM-a. Korisnici Oberla imaju imao uspjeha u mnogim zemljama osim onih očiglednih, ne osjećate se kao da morate ciljati SAD, UK, Kanadu i Australiju.
Napokon, postoje koraci koje možete poduzeti za povećanje stope konverzije i povećanje prosječne vrijednosti narudžbe u vašoj trgovini. Dizajn jednostavan za navigaciju stranice proizvoda , na primjer, jedan je način da natjerate ljude da se obrate nakon što ih namamite u svoju trgovinu. To bi povećalo onu 2,5-postotnu stopu konverzije koju smo ranije koristili.
Također možete koristiti unakrsna prodaja i prodaja aplikacija povećati prosječna vrijednost narudžbe . To će vas koštati malo novca, ali s nekoliko dobrih prodaja mjesečno - teško da je to preambiciozan cilj - oni će platiti sami.
kako objaviti nit na redditu
Dropšiper kutakEvo nekoliko marketinških mudrosti od drugog dropshippera - Osnivač Artsy Wall-a Matīss Ozerskis . |
Zaključci o početnim troškovima
Trošenje novca za pokretanje trgovine e-trgovine šteti samo ako (a) smo mislili da će biti besplatno i (b) zaboravimo da to činimo kako bismo zaradili. Zapamtite: Novac koji potrošite pokrećući trgovinu investicija je. Bez obzira kupujemo li dionice ili pokrećemo trgovine, ulažemo u stvari jer očekujemo povrat .
I znate, ako se budete držali e-trgovine, hoćete nikada prestanite pumpati novac u svoju trgovinu. Nakon što vaša cijena smanji cijene, poželjet ćete dobiti aplikaciju za unakrsnu prodaju. Kako se vaše Facebook kampanje množe, željet ćete ulagati u neku tehnologiju automatizacije marketinga. A nismo se ni dotakli marketing putem e-pošte još, ili premium Shopify teme , ili alate za dizajn logotipa poput Hatchful , ili - pa, ostavimo to za sada.
Teško je reći koliki će biti vaš povrat ili koliko će vam trebati da ih nadoknadite. No kako se troškovi prelaze s dvoznamenkastih na troznamenkaste pa nadalje, podsjetite se da ne postoji besplatan način za pokretanje tvrtke. U svakom slučaju nije dobar posao.
Odjavit ćemo se s još jednim grumenom od Tima Vangnessa:
Jednom kad počnete generirati prodaju, svoju zaradu morate pametno koristiti. Odvojite unaprijed određeni iznos svog prihoda za pokrivanje troškova povrata (bilo koja velika tvrtka imat će prinose!) I za pokriti sve nepredviđene troškove koji mogu nastati. Uz preostalu dobit koju imate, preporučio bih da što više vratite u rast vašeg poslovanja. Ovo će biti podijeljeno na dva glavna područja.
Prvo je poboljšanje poslovne infrastrukture, od dizajna web stranica do softvera za marketing e-pošte. Neke od ovih usluga koštaju, ali kad jednom zaradite, mogu imati značajna poboljšanja u stopama konverzije i zadržavanju kupaca, što će vam donijeti više novca i omogućiti da vaše plaćeno oglašavanje bude agresivnije od konkurencije, možete odrediti svoju životnu vrijednost kupca u odnosu na dobit jedne prodaje.